Kik vagyunk?
A kereskedő álma, hogy olyan termékkel dolgozzon, ami eladja magát, s nem a csillogó reklámokkal, sokszor hiteltelen szlogenekkel kelljen a terméket bevezetni,majd sok esetben magyarázkodni.
Ilyen képességgel rendelkező termékkel ritkán találkoztunk az IL CANE termékcsaládot megelőzően, így nem is voltunk felkészültek azokra a reakciókra, melyek az első tesztalanyok gazdáitól érkeztek.
A terméket az Olasz kultúrához, tájhoz, illetve Olasz emberekhez való vonzódásunk okán kialakult kapcsolataink útján ismertük meg, s kínáltuk saját, majd barátaink kedvenceinek.
Már az első tapasztalatok meglepőek voltak, bár akkor az okokat még nemismertük.
Kutyáink az átállási időszakot minden tünet, hasmenés nélkül viselték, az etetést követően székletük minősége, mennyisége, illetve a tapasztalt kondícióváltozás arra utaltak, hogy a táp hasznosulása jelentősen eltér a korábbi tapasztalatainktól, nem beszélve a kutyák által egyértelműen jelzett magas élvezeti értékről.
A nagy meglepetés okozta első reakciónk a kételkedés volt, így, bár külföldi gyártók termékeinek bevezetése esetén nem jellemző, közel fél éves tesztidőszak következett, melynek során vegyes tesztalanyainkkal, főként hosszú ideje kutyák tenyésztésével, munkakutyákkal foglalkozó barátaink, s állatorvos ismerőseik segítségével erősítettük meg tervünket szándékká. Előre láthatóan tesztalanyainkkal, s tapasztalataikkal lapunkon mód nyílik megismerkedniük.
Olasz partnerünkkel egy nemzetközi vásáron történt találkozó adta a végső lendületet. A gyártó manufaktúra vezetője, illetve olaszosan laza, fiatal kollégái, tárgyalásunk során közölték kérdésünkre, hogy semmi csoda, varázslat nincs a termékeikbe, csak megfelelő arányban benne vannak a szükséges, jó minőségű alapanyagok, s ez a saját értékesítési stratégiájuk legfőbb része. Természetesen a speciális, bár nem példátlan gyártási eljárás, illetve a hús alapanyag (nem lisztek) használata is fontos elem. Innen már nem volt visszaút, a döntésünk megszületett.
Ha a termék csomagolásának jelenlegi egyszerűsége kapcsán fogalmazna meg kételyeket, visszautalnék az első bekezdésekre, s azt válaszolnám, ne a csomagolás adja el a terméket, bár az is szempont volt, hogy azt a pár száz plusz forintot megspóroljuk vevőinknek. Végül a termék nevéről. A mai piaci viszonyok, melyet sok területen jellemez az adóelkerüléssel elérhető árelőny, tették szükségessé, hogy olasz partnerünk termékét saját, IL CANE márkanéven kezdjük forgalmazni.
Jó étvágyat a kutyáiknak!